6 Aralık 2010 Pazartesi

Kaybettiğim Küpe Tekleri Gibi - 2



-bu küpecağızımın çok sayıda boncuğu ve bir eşi vardı zamanında. kendisinin has kalite plastik boncuklarını "ay bunlar sıvarovski mi?" diye onore eden bir tanışımın yorumuyla yaşadığı kafa karışıklığı belki de kendisini bu listede anmamın sebebi.-

- sevdiğim şık bir mağazadan kendime 28 yaş hediyesi olarak almıştım bu küpeleri. evimin kapasitesini ölçmek üzere yapmış olduğum ilk kalabalık ev davetimde kulaklarımda çilink çilink etmişlerdi kendileri. biri diğerini terk eyleyince, geride kalan pasa vermiş kendisini.-


-sevgili kız kardeşim 2004 yılında suluhan'dan 1 ila 1.5 tl'ye almıştı bu küpeleri bana. ouyuncu mor küpelerimin teki uzunca bir süre anamın babamın evinde saklanmış, sonra da ce-e marifetiyle ayrı kaldığı yavuklusuyla kavuşmuştu. ama kader yollarını bir kez daha, tahminen bu sefer sonsuza dek, ayırdı.-


- bu yavrularla çok kısa bir beraberliğimiz oldu. çok sevdiğim iş arkadaşım g.b. (29) benim gibi bir küpeseverdir. onun bu otantik hediyesinin teki dağ başıdan şehre gelen bir servis aracına koştuğum bir öğle sonrasında bütünlüğünü yitirdi, ne yazık ki.-



-sevgili kız kardeşimle bir cumartesi sabahı can çekişen karum ziyaretinde almış olduğum bu küpe ile çok iyi anlaşmıştık. "çeşit çeşit halkam olsun, gelsin kulağımda küpe dursun," kampanyama gönüllü katılan bu yavrunun teki kelebekler vadisi'nde gönülsüzce terk eyledi beni.-


-çok sevdiğim çocukluk arkadaşım i.ö.'nün (31) doğum günü hediyesiydi bu çubuklu boncuklu küpe ve kolyesi. neyle takacağımı bilemediğim vakitlerde benden ve kararsızlığımdan sıkılıp kaçtı, tez canlı teki.-



-zürafalı eşyalar toplama başladığım ilk zamanlardan kalma bu muhteşem küpenin tekini yakınlarda kaybttim. özellikle ciddi toplantılarda diğer toplantı katılımcılarının dikkatini dağıtmak üzere çok etkili bir silah olduğu gibi özünde en sevimsiz halimde beni neşelendirme enerjisine sahip gizli bir neşe bombasıdır. ah kırmızı zürafa ah! keşke terk eylemeseydin beni.-

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder