22 Aralık 2010 Çarşamba

Bir Tek Şey Bil ki Önemli..

Biraz gecikmeli öğrendim Ossi Müzik adında birileri varmış, eski albümleri CD formatında yayınlıyorlarmış ve de çocukluğumun müthiş Ajda Pekkan & Beş Yıl Önce On Yıl Sonra albümünü de yayınlamışlar. Amcaların şekerlerine kanmadığım pazar gününde Küçük Vampir peşinde koşarken, o günün ilk saatlerinde gecikmeli okuduğum dergilerimde rastlaştığım albümü de edindim.




Maaile olduğumuz yılbaşıların etkisini yarattı bende, bu albümü yeniden dinlemek. Uyduruk 50-60 cm'lik plastik yılbaşı ağacımızı birbirinden yaratıcı süslerimle donattığım, illa ki yeni bir kıyafet giydiğim, babamın doldurduğu biraları çaktırmadan ablama pasladığım, Sanyo televizyonumuzdan Sanyo teybimize kablo marifetiyle çekim yaptığımız vakitleri buruk falan değil, gayet neşeyle andım.






Ananemin bana aldığı ilk kasedim olan Zekai Tunca'dan Bahar Çiçek Çiçek albümünü de edindim mi, misler gibi girerim ben bu yıla.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder