9 Ocak 2012 Pazartesi

Hayallerimin Isi: Ucretli Okurluk


Bu sabah bunyem Ankara saatinden Munih saatine gecis yapamadigi icin 05.00`te uyandim. Ufak capli bir kiyafet krizi sonrasi -utu yapmam farz oldu- 06.30`da evimi terk eyleyip servisime bindim. Yol boyu kitap okuduktan sonra 07.45`te ofis binasindaydim. Lakin ofisimin kapisi kilitliydi. Komsu bir ofise esyalarimi birakip sekreterimize kostum ki onun da ofisi kilitliydi. Sansimiza mutfak kilitli degildi, kahvemi alip siginma ofisine gidip, kitabimi okumaya basladim. Sevilen bir kul olmam sebebiyle anahtarci amca ust kat ve bizim kattaki tum ofisleri acip, bizim ofisimizi unutup gittigi icin ilerleyen saatlerde diger ofis arkadaslarimin da gelmesiyle pek neseli bir ekip olduk. 3 saat 15 dakika boyunca kitap okuyup; arada ugrayanlarin yeni yilini kutlayip; hemen herkese ne zaman geldigim, Ankara`da hava sicakligi ve saat kactan beri beklemekte oldugum konusunda brifing verdim; tokalasma sporuyla kol kaslarimi calistirdim; arada kahvemi yeniledim. Sonra anahtarci amca geldi, salina salina. Biz de soguk ofisimize kavustuk.


Hep sabahin korunde serviste degil de, soyle kafamin en iyi calistigi gercek sabah saatlerinde okumayi arzulardim. Sigortam da var. Fena is degilmis.


Anahtarci amcayi takip edeyim ben en iyisi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder