24 Temmuz 2012 Salı

Manifestos For Changing The Society

Son Almanya maceramda, Ingolstadt'ı bir hafta boyunca yeterince tatbik ettikten sonra Münih'e küçük göçümü gerçekleştirdim. Göç gününün, cumartesi, nemli kabus sıcağı beni eylemsiz kılmışken takip eden pazar günümü müzelere adadım.

Modern Pinakothek'te ilk durağım Architekturmuseum der TU München'deki Manifestos For Changing The Society sergisi oldu. Pek heyecanla daldığım salonda karşılaştığım minimal İngilizce açıklama eğilimi ile hevesim kursağımda kaldı. Bir yerlerden bir şekilde notlar alıp o konuşarın üzerine düşme becerisini son dönemlerde göstermeye başlamıştım ama tüm Almanca açıklamalar benim gibi tembelliğe yatkın birisi için hız düşüren bir etmen oldu. Yine de eylül başına kadar sürecek sergi görülmeye değer.


-Diagram of Administration-


-Der Rote Mann Spricht ( 1927) / Victor Thedor Slama-


-Harika bir foto çekimim yine: Cowboy Bebop çağrışımlı Ecotopia (1982) / Ernest Calenbach -


-Çağrışım zincirinde Robert A. Heinlein'ın Kaybolan Miras'ına seslenen Frei Otto, Entwurf für Öko-Hauser (1981)-


-Bir yerlerden Harrison Ford'un koşup geleceği Tempels der Bruderschaft (1921) / Frederik van Eeden-



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder